Monday, February 14, 2011

فرقون در 25 بهمن مهم ترین موضوع است

اول. از فواید جنبش سبز در روز عشقولانگی این که به طرز فجیعی درخواست فرند واسم میاد! در انواع و اقسام رنگهای سبز!!!!

دوم. خدا نکنه به خصوص تو سیستم نوشتاری من رو دنده لج بیفتم!
"یه بنده خدایی: میر حسین موسوی: فراعنــه زمانی صـدای ملـت را می شنوند که دیر شده است...

Mohsen Saatchiای بابا اینها که فراغنه زمان هم حساب نمیشن
توضیح : فراغنه جمع مکسر فرغون

Negar Tabibian فرقون البته!!!

Mohsen Saatchi خیر فرغون درسته

Negar Tabibian فرقان که در زبان روزمره می شه فرقون
فرهنگ معین و دهخدا: فرقان . [ ف ُ ] (ع اِ) آنچه بدان فرق کنند میان حق و باطل . || شکافتگی دریا. (منتهی الارب ) (اقرب الموارد). || ظرف . (اقرب الموارد)

Mohsen Saatchi من نمیدونم چی بگم
آیکیو شاهکار طبیبیان باهوش
تو فرغون آجر میریزن جابجا میکنن به گروهک فرقان چه؟؟؟؟؟

Mohsen Saatchi http://www.loghatnaameh.com/dehkhodaworddetail-674243d5d539402a82a6f966dcec3ae8-fa.html

Mohsen Saatchi http://www.loghatnaameh.com/dehkhodaworddetail-df6910abf91642ca8c0fea35a1bb2d9d-fa.html

Negar Tabibian تو آیکیو بودن من که هیچ شکی نیست! با گروهک فرقان هم مسلماً کاری ندارم. اما از کتاب فارسیمون یادمه که فرقان بود... حالا آقا دهخدا حرف دیگه ای برای زدن داره، محترمه
;D
ما یه عمر با عمله ها اونطوری حرف زدیم، حالا از این به بعد اینجوریش هم یادمون می مونه...
هه هه

Mohsen Saatchi تو کتاب فارسیتون با فرقان مصالح جابجا میکردن؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بلوک سیمانی بیفته تو سر خودت و نویسنده آیکیوی کتاب فارسیتون دلم خنک بشه

Mohsen Saatchi خالیبند

Negar Tabibian ‎:) معمار که باشی، تو دانشگاه بهت با عمله حرف زدن رو یاد می دن

برو یه کم سرچ کن ببین فرقون ما بیشتره یا فرغون شما! تا وقتی یاد نگیریم سر ابزار عمله ها با هم درست و مثل آدمیزاد حرف بزنیم، همین حکومتی که هست حقمونه

Mohsen Saatchi راست میگی ادبیاتمون فرق داره بهتره به پروپای هم نپیچیم شما مثل آدمیزاد حرف مینی من خیلی حرف زدنم به آدمیزاد شبیه نیست
ممنون از یاد اوری

Behnoosh Green ‎=)))))) دعوا نکنین حالا"

پوف! مردم بی سوات بیفتن به هم، بهتر از این هم انتظاری نمی ره دیگه!!! خودم رو عرض می کنم! بدجوری تیکه انداختم ولی!!! تو این شیرتوشیر روز عشقولانگی، ششم هم حال اومد (متأسفانه!)
P:
در ضمن در زمینه فرقون/فرقان ارجاعتون می دم به ویکی... دیگه بعد از اون خداوندگار عالَم، عالِم است!!!!

پوف! خاک تو سرت نگار با این گیرهای خرکی دادنت! آخه به تو چه! چیکاره ای تو اصلاً؟ فضول ملا لغتیِ ذره بین به دست! اه

بعد از تحریر نوشت: مشترک مورد نظر، همین الان اسمش رو به "کلنگ دسته دار" عوض کرد و کامنت گذاشت:
"دعوا نبود
مشاجره بود
اصلاً و ابداً اعصاب ندارم یک کم حالت تهوع دارم"
جماعتی نشستن بالای گود، ملتی (شامل من و مشترک مورد نظر) رو به عصبیّت کشیدن! مرده شور ما و اونهارو همه با همه ببرد.

بعد از تحریر نوشت دو: یه عمر بابا گفت  اشتباه بزرگ ما تو دوره انقلاب این بود که کار اصلیمون که درس خوندن بود رو ول کردیم یا لااقل جدی نگرفتیم و نتیجه اش این شد که هست. همیشه به خودم افتخار می کردم که ماها چشمهامون بازه. از این کارها عمراً اگه بکنیم! تُف! یکی من رو برگردونه سر درسم!!! عصبانی از خودم/عصبی به خاطر شرایط/خسته... همه اش یعنی حال الان من

1 comment:

  1. اشتباه الآن هم اینه که به فکر همه چیز هستیم بجز انقلاب. یعنی صبح میریم سرکار، عصر که داریم برمیگردیم یه تظاهرات هم می‌کنیم، شب هم برمیگردیم خونه، کلاً لپ کلوممون اینه که باید هزینه رو کم کرد، بعد اونقدر این هزینه کم میشه که دیگه اصلاً بنظر نمیاد. کالاً به نظرت هزینه‌ای پرداخت شده؟ یعنی بجز چند روز اول که مردم توی خیابون بودن اصلاً فشاری به حکومت وارد شده؟
    خودمون رو با مردم مصر مقایسه می‌کنیم که روز و شب توی خیابون بودن و سینه‌شون رو جلوی تانک سپر کردن و ارتش رو در برابر این انتخاب قرار دادن که مردم یا حکومت. اون وقت ما یه کلیپ می‌سازیم پیام به نیروهای مسلح ایران و به انگلیسی ترجمه‌ش می‌کنیم. حتماً برای اینه که ممکنه سپاهیه فارسی رو بلد نباشه ولی بتونه انگلیسی رو بخونه. ولی نه عزیز من این یعنی پیام مال سپاه و ارتش نیست، یک کور سوی امیدی پشتش هست که یکی یه جای دنیا این رو ببینه و دلش برای مردم ایران بسوزه و شاید یه کاری در حد یک بیانیه یا یک دستبند سبز انجام بده که ما عکسش رو بزاریم توی وبلاگمون و دلمون خوش باشه.
    وقتی هم احیاناً میریم توی خیابون طوری توی دوربین نگاه می‌کنیم و ژست میگریم که تقریباً شک نداریم الآن این عکس رو قراره بزارن پشت جلد تایمز و جنبشمون جهانی بشه. و دوباره همون کورسوی امید. ولی اون عکسی که میره پشت جلد تایم عکس ژست گرفته نیست، عکس کسیه که وقعاً یک آرمان داشته و داشته براش میجنگیده یک عکاس هم اون صحنه رو ثبت کرده. نه ندا برای دوربین ژست گرفت نه باطبی، ارزش عکسشون هم همین بود.
    ببین این کاری که مردم تو ایران می‌کنن اسمش قیام یا جنبش یا انقلاب نیست. نمی‌دونم چه اسمی میشه روش گذاشت ولی من زمانی به خودم اجازه میدم که این حرکت رو بزارم کنار ده‌ها حرکت موفق و ناموفق آزادی خواهانه دیگه که ببینم بجای پایین آوردن هزینه این دفعه حاضره برای هدفش هزینه بده. اون موقع نه مخالف هستم، نه منتقد، نه تعقلگرا، نه محافظه کار.

    ReplyDelete