Sunday, April 7, 2013

اولین قرمه سبزی

Good Morning Chambana!
Ready for Ghormeh Sabzi? :D

and I finally made it! Ghormeh Sabzi, ready to serve at 7 am :D :D
*
بالاخره قبل از 30 سالگی شد اون که میخواستم! اولین قرمه سبزیم برای خودش شاهکاریه!
دیشب یه خواب باحال دیدم... من و بهزاد داشتیم یه چیزی رو میدزدیدیم یا نجات میدادیم، نمیدونم. اما داشتیم فرار میکردیم... این وسط من داشتم برای بهزاد سازه یه پل و اینکه خرپاها چه جوری کار میکنند رو براش توضیح میدادم... خوش گذشت بسی.
3 صبح پا شدم و از اون موقع درگیر قورمه سبزی و سالاد کدو و گردو ئم! خوووووبه زندگی!!!

با ماست و آبمیوه...
و صبحانه فرد اعلی!

غذای سرآشپز آماده است. چی میل دارید؟
*
در همین راستا 6 صبح رفتم خرید.... بسی خوب بود صبح یک شنبه دهاتمون... عاشق صدای پرنده‌ها و نوازش گرم آفتاب رو پوستمم....
طلوع آفتاب دوست دارم. امروز طلوعش ویژه‌تر هم بود!
*
عکس نوشت: بفرمایید صبحانه!!! (هرچد الان که عکسهاش رو میذارم دیگه ظهره!)


در راستای عکس گذاشتن، عکس از این غذای دوست داشتنیم رو هم پیدا کردم: رولت مرغ.
خیــــــــــــــــــــــــــــلی خوب بود! یادش به خیر! حیف که دستورش رو یادم نیست دیگه :))

خداییش دفتر آشپزیم داره به جاهای خوبی میرسه هااااا!

No comments:

Post a Comment