Tuesday, January 25, 2011

Spoil Me >:)

چه حس خوبی داره که لوووووووس کنی خودتو!
چه حس خوبی داره که نزدیکهای تولدت که می شه، مامانت عکس پروفایلشو عوض کنین به چنین چیزی:

چه خوبه که کلی مغز بذاری که کادو تولد از نینا چی بخوای مثلاً و آخرش جرقه که بوووومب! من قرمه سبزی می خوام!!! و باز کلی خودتو لوس کنی بین دختر عمه و پسر عمو و اینها و اونها که بببببببببله! ما اینیم! خاله جونیمون هم این تره!

چه خوبه که دایی ات لوست کنه با خرید بلیط کنسرت داریوش و فرامرز اصلانی! یه جای اضاقی هم دارم انگار! کسی نبود؟ D;

چه خوبه که بعد از 12 سال، سالومه ای داشته باشی که تند تند و زود زود تولدتو تبریک بگه.

چه خوبه که این داره یه جور رسم می شه واسم که نزدیکهای تولدم، با یه آدم جدید خیلی خوب آشنا می شم! تجربه هایی که تاحالا نداشته ام، شبها و ماه قبل از تولدم، تلپی از آسمون می افتن پایین! من اینو می ذارم به حساب کادو تولد خدای نگار! این قددددده می چسبه!

انتظار تولد شنگولی دارم! ویوا به دنیا اومدن نگار!

و این که... "نظریه اوج" یعنی صبح کله سحر، شیرکاکائو بریزی تو گیلاس شراب و بنوشی! بله ام!!!!!!!!

و هنوز عرق لوس شدنمان خشک نشده که باز لوستر می شویم! (ئه! لوس تر! نه لوستِر! :))) ) سحر می گه: به مناسبت تولد نگار...ی هفته عکس پروفایلم عکس من و نگار.....:)


2 comments:

  1. چه خوبه که اینقد خوبه

    راستی مامانت یه شعر قشنگ و وزین انتخاب کرده
    داشتم فکر می کردم شعر نگاردار زیاده :دی
    البته الان فقط شهرام شپره اش تو ذهنمه

    ReplyDelete
  2. یه شاعری که اسمش حافظه میگه:

    ستاره‌اي بدرخشيد و ماه مجلس شد
    دل رميده ما را رفيق و مونس شد

    نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت
    به غمزه مسله آموز صد مدرس شد

    یا یه جای دیگه میگه:

    شهريست پرظريفان و از هر طرف نگاري
    ياران صلاي عشق است گر مي‌کنيد کاري

    چشم فلک نبيند زين طرفه‌تر جواني
    در دست کس نيفتد زين خوبتر نگاري

    به منظور کمک به سوری جان برای ارائه شعرهای نگار دار!! :))

    ReplyDelete