Tuesday, January 4, 2011

دست: پنجگانه ای با یک ساقه

1. دختر متولد بهمن: روی خودش بیشتر از بقیه حساب می کند. 
نتیجه گیری اخلاقی: کار خوبی می کند هااااا. یعنی خیلی عاقلانه است... اما ته تهش رو که نگاه کنی، مرده شور "خودش" را ببرند!

2. I love Ethan Carr
نتیجه گیری اخلاقی: آدم باید گاهی بره با استاد مهربون حرف بزنه، روحش شاد شه!

3. استادت می گه: "خب تو که ایران نمی تونی بری به این راحتی ها، شاید واقعاً باید روی تخصص گرفتن تو لندسکیپ آمریکایی بیشتر فکر کنی (بخوانید: این قدر گیر نده به خاور میانه)، هرچی باشه توی این برنامه طولانی مدت تغییر فرهنگ خواهی داد." تو:"..."... می خندی.
نتیجه گیری اخلاقی: و برای هزارمین بار تجربه می کنی که حرف حساب جواب نداره و می شه خندید، اما ته دلت هری بریزه پایین و ناراحت شد.

4. خاله لیلا دعوام کرد.
نتیجه گیری اخلاقی: حق داشت/داره.

5. خسته شدم.
نتیجه گیری اخلاقی: این خیلی بده که تصمیم هاتو تنها تنها بگیری، غرهاتو بذاری واسه مردم! والله!

2 comments:

  1. چون نمی خوام یکی دیگه به پست های امروز اضافه شه، اینجا می نویسم که برام بمونه.... سگم. تو خیلی از زندانهای بزرگ و معروف تاریخ، یکی از شیوه های رایج شکنجه این بوده که نمی ذاشتن زندانی تحت هیچ شرایطی بخوابه... نیمه خواب و خسته، اون قدر زجرش می ددن...

    حالا فرض کنم آمریکا یک زندان بزرگه و من یک زندانی... خیلی فرقی نمی کنه...

    ReplyDelete
  2. زنداني بودن به هر کسي نمياد که! اونم زنداني انقدر شيطون! من فکر مي کنم ايندفه اين زنداني با نخوابيدنو کاراش زندان بانا رو کلافه کرده!!! شايدم همشون در رفتن! بعدشم نلسون ماندلا از زندان اومد بیرون شد رئیس جمهمور. پس شاید رئیس جمهور بعدي آمريکا تو همين پست معلوم شده باشه...

    ReplyDelete