Sunday, January 9, 2011

چرا من دماغم را عمل نمی کنم؟

در استفتاء از رهبر فعلی:

س: آيا كسى كه عمل انحراف بينى همراه با عمل زيبايى انجام مى‌دهد موظف به پوشانيدن بينى خود مى‌شود؟
ج) در فرض سؤال پوشاندن بينى واجب نيست مگر آنکه عمل زيبايى، عرفاً زينت محسوب شود.

خب؟ مگه من آبم نیست؟ نونم نیست؟ کرم دارم مگه؟؟؟ بدین وسیله لازم می دانیم که روبنده را برخود الزامی نداریم!!!

:-))))
در ادامه فضولی های نا به جا:

س: حكم حضرتعالى درباره تاتو كردن ابرو براى زنان چيست؟
ج) مانع ندارد، و اگر در نظر عرف زينت محسوب مى‌شود بايد از نامحرم بپوشانند.

س: آن مقدار از زيور زنان كه ظاهر است مثل حلقه نامزدى، آرايش معمولى ابروان و ... آيا واجب است پوشانده شود؟
ج) هر آنچه عرفاً زينت محسوب مى‌شود بايد از نگاه نامحرم پوشانيده شود.

س: آيا براى خانم‌ها استفاده از سرمه‌ى چشم در صورت رؤيت آن توسط نامحرم اشکال دارد؟
ج) اگر زينت باشد و موجب جلب توجه نامحرم گردد، اشکال دارد.

س: آيا زدن عينك دودى در فصل تابستان براى يك خانم چادرى اشكال دارد؟
ج) اشكال ندارد مگر آنكه بگونه‌اى باشد كه جلب توجه نامحرم نمايد.

س: زدن كرمهاى ضد آفتاب در فصل گرما با توجه به بوى آنها چه حكمى دارد؟ و زدن عطر در اين فصل براى جلوگيرى از بوى عرق بدن چه حكمى دارد؟
ج) فى نفسه مانع ندارد ولى اگر جلب توجه نامحرم مى‌كند بايد از كنار نامحرم عبور نكند.


خب خداروشکر که این مشکلات شرعیمون هم حل شد و ما به راه راست هدایتیدیم!!! فقط حیف که گونیمان را در ایران جاگذارده نموده ایم!!!
هی... حالا من بگم این اسلام، اسلام نیست... ولش کن بابا! بذار بخندیم! در ضمن، پیشاپیش تولدم مبارک :))

3 comments:

  1. خانوم یهو بگو من باید برم ته ته جهنم دیگه.... یعنی اگه یکی ابستون بوی گند بره میره بهشت؟

    ReplyDelete
  2. شما که یه جا پیش خودم رزرو داری!!!

    ReplyDelete
  3. به به! به این میگن اسلام ناب محمدی که زده چشم اسلام آمريکايي رو کور کرده ديگه!!! پس چي؟؟؟!!!

    ReplyDelete