Sunday, December 12, 2010

گوگوری مگوررررررررررری

یوهوووووووووووووووووو

آقا من برای بار هزارم به خودم قول می دم که از روی ظاهر آدم ها قضاوت نکنم! خب؟ قول می دم!!!
اول ترم گفتم یه کلاس با خانوم روس جالب دارم و یه کلاس فارسی با استاد بداخلاق ایرانی... خب! کاملاً برعکس شد... خانوم روس پوستم رو کند، سر هیچ و پوچ اشکم را درآورد... اون وقت آقای فارسی زبون با همه اون اداهای عجیب غریبش، چه کارهای خوب خوبی که برام نکرد... و الان هم بهم ایمیل زده که می دونم درگیر اپلای هستی، سه یا حتی خواستی، چهار روز بیشتر بهت وقت می دم! برو خوش باش دخترم! آدم مهربون گوگولی! بوس!!!!!!!!!!

من خیلی آدم بدیم که نمی تونم جلوی خودم را بگیرم و تند تند روی آدم ها قضاوت می کنم...

3 comments:

  1. صورت زيباي ظاهر هيچ نيست
    اي برادر سيرت زيبا بيار

    ReplyDelete
  2. منم موافقم خیلی آدم بدی هستی! :دی

    ReplyDelete
  3. از بس برا من این اتفاق افتاده به خودم قول دادم تا 6 ماه دربارهکسی حرف نزنم.نظر ندم. برا جلوگبرب از ضایگی:))

    ReplyDelete