Tuesday, March 26, 2013

باهوش

من آدم باهوشی‌ام!

جدی میگم!!!! من آدم باهوشی‌ام! هوش اجتماعی بالایی دارم و سرعت عملم در برخورد با مسائل خیلی خوبه! اینجوریهاست که از خودم خوشم میاد و میتونم بیخیال اون هوشهایی که توش متوسط یا ضعیفم بشم و بیشتر از اون بیخیال حواس پرتیهام...
آره خلاصه... اینجوریهاست...

علما میگن که هوش هشت نوع ئه... (در پی گاردنر که به هفتاش معتقد بود...) 1. هوش زبانی 2. هوش منطقی ریاضی 3. هوش فضایی یا تصویری 4. هوش بدنی تعادلی 5. هوش موسیقی 6. هوش بین فردی 7. هوش درون فردی 8. هوش طبیعت

و من به گمونم خوب... خیلی خوب جایگاهم رو میدونم...! باید بدونم!

پینوشت از دیروز:
best khune-tekuni ever!
found lots of spices which I didn't know about them hiding in my cupboards!!! yeay! heading for ghormesabzi :D
توضیح نوشت درباره دیروز: جاش یه سوپ گوجه خفن سه سوت درست کردم! محشر شد! Panera رو دیگه میذارم تو جیبم!!! جای هرکی که نبود خالی!

No comments:

Post a Comment