Thursday, March 21, 2013

زپلشک


اینجانب به خود مفتخرم!
جدی!
برادر جان که عیدی دار توپ شد، آمپلیفایر خفنناک هم یابیدم...
بلوتوت و بقیه زندگیم رو هم که ردیف کردم...
آخرش هم که میرم بیخیال معماری میشم و میرم سراغ باله!
این همه توانمندی... کم الکیه؟!

:-)
*
*
و...
زیاد دارم برای خوندن... زیاد...
و برای نوشتن...
در حال حاضر وقت زیاد بیارم که Histrionic personality disorder رو درمیابم... و فکر میکنم آدم باید خیلی خوش‌شانس باشه... که نگاری باشه با روانشناسی که روان میشناسه... این انسان باهوش... این رفیق شفیق...

این مرد در آینه که گاهی انگار خود منم!
*
آها... راستی... کنسرت موسیقی باخ چی میگه؟ اونم مجانی؟ :P
پرناز چی میگه؟ تو شیکاگو؟ 
دنیا شنگول میشود!
جدی! بازیهای الکیش رو زرشک!

پینوشت: تعداد پستهای بلاگم شده 504! وقتی آدم یه چی پست میکنه تعداد اونها اولین چیزیه که تو بلاگر میاد بالا! یه لحظه فکر کردم ارور داده!!! نسبت به این عداد حساسیت پیدا کردم انگار!!!!
پینوشت دوم: خوانده شدن رو دوست دارم. Histrionic personality disorder میگه نیاز دارم! هرچی که هست، گفتم بگم که تیک زدن اون چهارتا آپشن زیر و همچنین پلاس وان کردن یا بهتر از اون، کامنت گذاشتن... شادم میکنند... اغنائم میکنند... زیاد! و قدردانم.
نرگس... قدردانم.

No comments:

Post a Comment