Thursday, February 25, 2010

وا

الان داشتم یک مطلب می خوندم درباره مهندسی معماری رنسانس و باروک...دو زاری مشترک مورد نظر کج بود از مطالب انگلیسی هیچی نفمیدم!!! گفتم رجوع کنم به کتاب فارسی که با خودم آوردم اینجا... مثلاً ترجمه همون کتابه.... یعنی داغووووووووون......


آن چنان چرت و پرت نوشته که کلاً رفتم توی بهت الان... گفتم یک چیز پایه را مقایسه کنم... رفتم گنبد برونلسکی را چک کنم (سانتا ماریا دلفیوره؛ فلورانس، ایتالیا) کلاً فکر کنم یک گنبد دیگه را توضیح داده!!!!!!!!! این چــــــــــیه؟ حتی در حد خود تاریخ ها هم همینه! ایرانه دیگه! 10-20 سال این ور اون ور که فرقی نداره!!!... چرت و پرت و مزخرف و اشتباه!!!!!!!!!! خدایا چی می دن تو اون مملکت به خورد بچه ها به جای دانش؟؟؟ به فکر افتادم کلاً یک بار خودم را از سر تا ته ریویو کنم!!!!!!

بچه ها جدی اگه خواستین علمی برخورد کنین، منابع ایرانی را بی خیال! خب؟؟؟ به خصوص اگه موضوع تحقیقتون خارج از مرزهای ایرانه، منظور عرضمه....

4 comments:

  1. خوب يادمه بابا هميشه اين تاکيد رو داشت، حالا يکبار ديگه داريم می بينيم چقدر واقعيه

    ReplyDelete
  2. کلاً این مملکت یه دروغ بزرگه. حالا یه ذره تو سایز اینور اونور. میردامادی هستم.

    ReplyDelete
  3. همش تقصیر این آخونداس !
    دی:

    ReplyDelete
  4. چه قدر گفتم گوش نکردئ

    ReplyDelete