Wednesday, November 7, 2012

تفکر خسته

به گمونم بیشتر باید این ویدئو رو ببینم:
باید به خودم همیشه یادآوری کنم که فرق هست بین want و need. باید به خودم یادآوری کنم که what I need و what I want. و چرا، برای چی و به کجا دارم میرم؟ جلو میرم؟ چرا؟! 
امروز داشتم فکر میکنم اگه واقعاً اون چیزی که میخوام، آرامشه، چرا هیچ کدوم کارهام به آرامش ختم نمیشه؟! راهی که من میرم به ترکستانه؟ یا چیزی که میخوام متفاوت؟ من چقدر خودم رو شناختم؟!

دارم یه مستند درباره Iron Lady میبینم... جواب خیلی سؤالهای نپرسیده‌ام رو میده، اما سؤالهای پرسیده‌ام رو نه!

خسته ام. 


نتیجه اخلاقی: طبق معمول وقتی کسی نباشه بهش گیر بدم، به خودم گیر میدم! و نامردیه اگه کسی بگه به خودم آسون میگیرم...
هرچند... اصولاً اعتقاد دارم گیرهای من اذیت نمیکنه...
- مثال نقض: مامان: نگار اون ذره‌بینت رو بکش کنار!

باید فکر کنم!
- "گفتند یافت می نشود گشته‌ایم ما گفت آن چه یافت می نشودآنم آرزوست"

پینوشت بعد از تحریر به خودم: "AND I SHALL NOT FAIL"
inspired by Margaret Thatcher

No comments:

Post a Comment