Tuesday, October 20, 2009

یک مقاله خوندم درباره "فرهنگ تخریبی اسلام نسبت به هنر"..... مثالش هم که روش مانور داده بود، تخریب مجسمه بودا توسط طالبان بود. فکر کن که مشق شبم بود!!! من هم عصبانیییییییییییییییییییییییی!!!!!

چه جوری به این اجنبی ها حالی کنم که همه اسلام این نیست؟؟؟؟

تازه واسم مثال از شاهنامه و خمسه نظامی هم زده که بعضی مینیاتورهاشون توسط مسلمانان تخریب شده!!!!!!!! آخه مرد حسابی اون خودش توسط یک مسلمان ساخته و نوشته و نگارگری شده که!!!!!
ای بابا! ای بابا! ای بابا!!!!!! بدیش اینه که من وقتی اعصابم می ریزه به هم تمی تونم خونسرد برخورد کنم....

کاش کتاب هام بودن که با مدرک فردا می رفتم سر کلاس! لعنتی این اینترنت هم بعضی وقتها کلاً به درد نمی خوره!
اَه!
ه

3 comments:

  1. نگار جان
    بی خود اعصاب خودتو خورد نکن! حقیقت اینه که این تخریب ها واقعا اتفاق افتاده، نه فقط توسط مسلمون ها، که مثلاً توسط مسیحی ها نسبت به هنر خودشون. مثلا در موزه واتیکان، بسیاری از مجسمه هایی که شاهکارهای هنری هستن، در قسمت آلت تناسلی گل گرفته شدن. حتی همین زرتشتی های نازنینمون هم در یک برهه زمانی نسبت به اثر فوق العاده ای مثل شاهنامه جنبه تخریبی داشتن.
    خلاصه اینکه تخریب همیشه صورت می گیره. از سوی صاحبان قدرت نسبت به هر چیزی که تهدیدش میکنه. اما باید یادمون باشه که این اسلام و مسیجیت و زرتشتی کری نیست که تخریب می کنه! این آدمها هستند که می تونن در هر کسوتی ظاهر بشن و به اسم اون مکتب دست به خلاف بزنن!
    روده ردازی شد!!!!

    ReplyDelete
  2. این رو هم در ادامه نوشتم! اگر دوست داشتی بخون
    http://saal-maah.persianblog.ir/post/61/

    ReplyDelete
  3. ferdosi ke mosalmun nabude,
    vali ina aval khodeshun beran gandi ke masihi ha zadan ro jam konan, badesh biyan fekre eslam,
    kollan tahajor chize badiye, har ki har dini dasht be salamati, vaseye khodesh , ehteramesham vajeb, faghat chub be astin e adam nakone

    ReplyDelete