Monday, October 12, 2009

این خارجی ها مگه می ذارن؟؟؟

ای بابا!!!
این خارجی ها مگه می ذارن؟؟؟ یعنی اینقده حرف دارم از نوع غُر و شنگولیسم افراطی برای گفتن و این قده زمان از برای نداشتن که نگو!!!!

خلاصه خبرها: استادها یک ردیف اِی و بی واسم ردیف کردن به منظور بازسازی اعتماد به نفس نداشته ام! واسه فردا 4تا مشق خفن داریم برای انجام دادن و همچنین من الینور را دوست دارررررررررررررررررم !!! عمراً در زندگی ام فکر نمی کردم یک نفر پاشه بره با استاد حرف بزنه که توروخدا من را با نگار هم گروه کن!!!!!!!!!!!

بریکینگ نیوز: هم خونه ایم با یک قوم تشریف آوردند و من سکته فرمودم

تشریح خبر: برم خرم را بزنم که این کارا واسه فاطی تنبون نمی شه!!!!!!

ه



5 comments:

  1. برو برای فاطی تنبون بدوز

    ReplyDelete
  2. تو فیس بوک:
    جلو اجنبیا وایسا

    ReplyDelete
  3. اون وقت این الینور پسره دیگه؟!!!!!
    مگه گیرت نیارم نگااااااار!

    ReplyDelete
  4. che ghad be in khareji ha gir midi hey

    ReplyDelete