Wednesday, April 25, 2012

آخر ترم

در راستای قفل کردن ذهن، پرت و پلاهای خنده داری از دهان این جانب به بیرون پرتاب میشه که نپرس! 
منجمله: مایکروسفت (Microseft) یا اوه مای گاز (oh my gaz)

و اینکه تا صبح هستیم خدمتتون! کار دارم در حد بنز! 
پروپوزالم رو دفاع کردم. خوب بود. راضی ام. و همچنان نزدیک سی صفحه مانده اند که باید سابمیت کنم. به سلامتی و دل خوش! میمیرم!

و این قشنگه:
آرامش و شنگولی مطبوعی داره... مثل این روزهای من. در عین گیجی.

سرماخوردگی ام الان، آفیشیالی، خوب شد!

جمعه مصاحبه دارم واسه اینترنشیپ. احساسات دوگانه ای دارم. فقط امیدوارم خوب پیش بره، هرچی خوبه پیش بیاد! اگه کار رو بگیرم، یک سابقه کار درست حسابی جای خفن میچسبه تنگ رزومه. اگه نگیرم، میرم سیاتل، با استاد دیگه تزم میحرفم از یک طرف (اگه بهزاد اونجا اینترنشیپ بگیره) و از طرف دیگه وقت اساسی دارم که برم سایتهای مختلف واسه تزم رو از نزدیک ببینم. به عبارتی دوباره کوله به دوش!

بلاگم، داره تم ویدئو بلاگ پیدا میکنه!!! این هم قشنگه:

No comments:

Post a Comment