Thursday, July 17, 2014

یواش یواش...

دیگه از دستم در رفته که چقدر این آهنگ رو گوش دادم امشب و فریاد زدم... 
-خفه شده در خودم- فریاد زدم...

Suç yok, /there is no crime
Suçlu yok /there is no criminal
Hayat böyle anladım /i understood life is like this
Aşk yok /there is no love
Artık yok /no any more
Ama zamanla alıştım /from now on..i get used to time

Senle ben hep böyle kalacağız /you and i will always stay like this
Gitgide eriyip yok olacağız /we will gradually melt and disappear
Yavaş yavaş /slowly,slowly

Sorma neden niçin /dont ask ''why?for why?''
Herşey yalnızlıktan /everything is because of loneliness
Bak bak bak bak /look look look look
Güzel bir gün /a nice day
Ölmek için /for die

Düş yok, /there is no dream
Gerçek yok /there is no real
Bak sonunda anladım /look,i understood at last
Yaz yok /there is no summer
Kış yok /there is no winter
Artık zamanı karıştırdım /from now on l mixed the time

...
تو فرض کن، از دردهای یک ساز شکسته... سازی که سالهاست شکسته. در گلو.
بعد بخوان. دوباره بخوان. اینبار جای bak، شاید بگویی fuck....

No comments:

Post a Comment