Thursday, January 26, 2012

دیوونه

می دونی یا نه؟ دنیا همه چی و همه کی لازم داره، از جمله دیوونه! ماشاءالله که مملکت گل و بلبل، پره از فیلسوف و کارشناس و منتقد! بذار لااقل ما همین دیوونگی خودمون رو بکنیم!

روزی روزگاری سعی می کردم تحلیل زیاد بکنم... نمی تونم جلوی ذهنم رو بگیرم! تحلیل خودش می آد! اما جلوی زبونم رو می تونم بگیرم که! آدمش هست! من به کارهای خودم برسم، خیلی خیلی خیلی هنر کردم!!!

شاید روزی روزگاری مجسمه من و امثال من رو گذاشتن تو موزه و گفتن تو روزگاری که همه چی خیلی جدی بود، موارد نادری از دیوونگی هم پیدا می شد!

هفته دیگه تولدمه! من که از یه ماه پیشش همیشه اعلام رسمی می کردم، الان شده یه هفته فقط مونده به تولدم و آنچنان فعالیت بارزی نکردم... (بازم دم سحر با آپ کردن عکس مشترکمون گرم!)

نکنه یهو خدایی نکرده، زبونم لال، چشمم کور، دیوونگی از سرم پریده باشه؟
نه نه نه! تولدت پیشاپیش مبارک شیطونک دیوونه!

پینوشت خودم به خودم: شیطونک رو خوب اومدی >:)
پینوشت دوم: این یکی نه فوتوشاپه نه ادیت دیگه! فقط و فقط یه قدم مثبت دیگه به سمت هندی شدنه!!! دم نیها که لباس رو آورد گرم! آکشیتا هم یه لباس دیگه آورد با گوشواره و گردنبند! شنگول می بااااااشم!

1 comment:

  1. تولدت مبارک...خوشکلک شیطون...البته پیشاپیش...ضمن اینکه باهات موافقم!!!
    ♥♥♥♥♥♥♥...........................

    ReplyDelete