Thursday, March 8, 2012

روز زن، همراه با خستگی بیشتر

1. روزمون مبارک... یه روز مثل همه روزهای دیگه... مبارک.

2. خدا هیچکی رو دچار درد Career Expo اون هم تو شلوغترین زمان تحصیلت نکنه... پاهام، دلم و سرم درد می کنه و می دونم باز یه شب دررراز در پیش خواهم داشت. تا فردا پروژه ام باید تموم شه و دوتا مقاله هم برای هفته دیگه دارم که بنویسم... پورتفولیو رو باید آپدیت کنم و هوارتا ایمیل و چهارتا اپلیکیشن باید بفرستم و... زیااااااده!
از وقتی به آمریکا اومدن فقط "فکر" کردم، زندگی‌ام شده اپلیکیشن پر کردن! نمی دونم بالاخره روزی می‌آد که تموم شن یا نه....

هـــــه. روزم مبارک.
و.... مامانی، روزت مبارک! :-*

پینوشت یه عالمه بعد (تقریباً سه ساعت بعد): چیغ بزنم؟ چیکار کنم؟ به کی فریاد ببرم؟ چرا اینقدر راحت واسه آدمها "عادی" می‌شم؟....

از دادن قلبم به دیگران متنفرم! واسه خودم آکبند بمونه، جاش امنتره...
فقط نمی دونم چرا هربار و دوباره و دوباره و دوباره... خر می شم!

1 comment:

  1. نگاری صورتی...روز تو هم مبارک...امیدوارم هیچوقت چه تو خواب و چه تو بیداری...گمت نکنم.
    :***********

    ReplyDelete